streda 12. júna 2013

Green Tea in Green Tree

Ak si mám vybrať, tak na čaj chodím do Green Tree na Ventúrskej oproti Univerzitke, do suterénu do Ušiakov. Už to začína byť mojím zvykom, že všetky stretnutia začínam práve tam. No ak tam práve nie je skupina ázijských turistov či pubertálnych slečien je tam pokojne, príjemne a niekedy si aj niekto zahrá na klavíry. 




Už niekoľkokrát som vyskúšala niečo nové, ohľadom čajov som verná Zelenému čaju s mätou ... chuť výborná a meno TUAREG.

Počas letnej sezóny nasadili do svojho menu aj limonády - zázvorová, levanduľová či klasická citronáda. Miešajú ju každú zvlášť citronádu s citrónom, ľadom a trstinovým cukrom.. čo predstavuje veľmi príjemné osvieženie v horúčavách. 
Vyskúšala som i levanduľovú, prvý krát bola vynikajúca - dofialova sfarbená od levanduľového sirupu, trocha citrónu a cukor, ktorý tam bol navyše pričom v studenej vode sa nestihol roztopiť a škrýpal medzi zubami. No odvtedy som ju mala niekoľkokrát a taká dobrá už nebola.. myslím, že začali šetriť na sirupe, škoda. 

A posledné odporúčanie patrí Matcha ČajLaté - je to síce babské pitie (ako každé laté) no chuť výborná, vždy pokým stojím pri pokladni si prečítam čo v ňom vlastne je no nikdy si to nezapamätám. 
Podávajú ho s kávou i bez (mne chutí bez kávy), a taktiež majú i teplú a studenú variantu (tu sa riadim iba momentálnym teplom lebo chuť zostáva nezmenená) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára